Dag 1 – Presentera mig själv.

2010-12-02 @ 21:30:00
Jag heter Agnes och jag är 17 år gammal. Jag är född i en kall liten håla långt uppe i norr men sen 1½ år tillbaka bor jag i Luleå. Till Luleå flyttade jag för att gå gymnasiet eftersom att linjen jag ville gå inte fanns där jag bodde tidigare(sen ville jag även därifrån så fort som möjligt för jag trivdes inte där), och linjen jag går är Media. Jag valde att gå media eftersom att jag är intresserad av att fota och att hålla på i photoshop och liknande program, och jag är supernöjd över mitt val. På fritiden brukar jag vara med kompisar, vara med min pojkvän, rita, fota, baka, sminka mig, se anime, läsa manga och sitta vid datorn och nörda. Manga? Anime? kanske ni tänker nu, så då kan jag ju lika gärna Drop the bomb. Jag är en obotlig Japan-nörd, jag älskar det landet så otroligt mycket! Seriöst, om Japan hade varit en människa hade jag varit den värsta stalkern ni kan tänka er. Jag lyssnar till 98% bara på japansk musik och jag läser manga som om det inte fanns någon morgondag. Hittar jag nån anime som verkar intressant så kan jag nästan inte sluta titta på den förrän jag har sett klar hela serien. Jag har börjat läsa japanska på ABF och det är så in i bombens kul så jag vet inte vad! Jag planerar även att åka till Japan och läsa japanska i ett halvår/ett år så fort jag gått ut gymnasiet. Mitt absoluta favoritband som jag tycker oerhört mycket är The GazettE, de är mina gudar! ≥ω≤


GUUUUUUUUUUUUUUUUDAAAAAR!

Som person är jag väldigt svamlig och barnslig. Jag tycker om att skoja och fälla roliga kommentarer åt mina vänner, jag älskar att ha roligt! Min humor är dock endast anpassad för de som känner mig väldigt väl då den kan vara väldigt grov och snuskig, but i like it! Något annat som jag gillar väldigt mycket är min fina pojkvän Kevin som jag älskar mer än allt annat. Han är världens finaste pojke, NOMNOMNOMNOM~! ♥

Nu vet jag inte om det finns så mycket mer att veta om mig eftersom att typ 80% av mitt liv består av att vara obsessed av Japan såååå... that's it :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv: NÄÄÄ, SÄGER DU DET? 8D XD

Kul att du har börjat blogga igen, Agnes XD 8D

2010-12-02 @ 22:38:33
URL: http://avantchanel.blogg.se/
Postat av: Pajida poe

Hahah, jag gillar att du är lite grov... och snuskig :; :; <3

2010-12-03 @ 16:54:37
URL: http://clutter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0